onsdag 27 juli 2011

Vilodag med stort "V"!

Underbara semestermorgon. Underbara vilodag! Så kärkommen denna DAG! Njuter! Igårkväll kom min mysiga och snälla mammis och pappis på besök. Imorse gick pappa loss på att fixa våran dörrar. Dörrarna som efter renoveringen inte längre passar i sina dörröppningar, då huset under renoverings-perioden har "rört på sig". I vanligt fall är det att göra alltingen själv från stort till smått. Så det är så otroligt skönt att pappa är här och massor av fixning av dörrar och listar och annat" liksom bara händer". Han sätter igång och ger sig inte för han är KLAR! Underbart:) Mamma gick igång med att hårdskura köksgolvet, helt av egen motor hon också… åh, vad bra jag har det nu!:)

2 kommentarer:

  1. Skönt med vilodag :)

    em är förkortning på eftermiddag ;)

    Ha en bra dag!!! :)

    SvaraRadera
  2. Petra;
    Ja, jag känner verkligen nu hur kroppen måste ha dessa vilodagar för att starka upp sig mellan varven.
    Åja, är det lunch-12 "em", att jag inte tänkte på det.. det var som att jag trode det var en ny "em" och förkortning på något annat:)

    SvaraRadera