tisdag 12 juli 2011

Uppladdad på kvällspasset!

Svängde tassarna i rekordfart på gymmet, nu ikväll. Var sprellande "Ny-uppladdad" med en hel köttfärsmiddag! Å-Hej-och-Hå; massor av energi! 

Vi var typ 5 personer i hela gymmet. Bara att köra loss "swich-swush" bland maskiner och hantlar som behövdes! 
Körde genom mitt Bröst och Ryggpass med mikropaus emellan seten. Det flöt iväg från en övning till nästa... 30 minuter tog det från passets början till slut.

Sen var det klart; bara att åka hem, slänga in lite nötter och näringsdryck, hitta sömnen; Zzzzz…

3 kommentarer:

  1. Härligt med tidseffektiva pass, kort och intensivt! Det är min melodi. Tack för inspirerande läsning! Du har en härlig energi som verkligen smittar av sig. =)

    SvaraRadera
  2. Ja det var effektivt :) Ibland försöker jag köra korta pass men det går inte. Ändå har jag inte mkt vila emellan, fast det är klart då kör jag bara mer övningar eller fler set ;)

    Ha en bra kväll!!!

    SvaraRadera
  3. Pernilla;
    - Nämmen, tusen tack snälla; det värmer mitt hjärta:)
    Roligt med fart och driv i träningen, lite swung över det hela;)
    Härligt med tidseffektiva pass vid pulstränings driven styrkträning, fast kör jag långsammare så upplevar jag att jag hinner jmed att känna och tänka lite mera:) Jag varierar mellan långsammare och snabbare pass, lite efter dagsform och vad jag känner för stunden:)

    Petra;
    javisst, jag var effektiv där Ha-ha!;)
    Det låter riktigt tufft och smart; när du har mera energi och jobbar effektivt kör du flera och mera, just när kroppen tåler det:) Strongt!

    SvaraRadera