söndag 10 juli 2011

Brutal-benpass

This is the Day of the Day`s; ben & rumpa för hela slanten!
Inte många själar i gymmet idag!! Vid utfallstegen fanns det gott om plats att långa ut vid varje steg! 

Energin forsade närmast ut genom öronen! Passade på och mosade allt vad som benen var goda för! Gav järnet! Brutalt hela vägen! Visade tänderna!  Pulsen låg i taket närmast hela tiden. Pressade allt vad jag kunde klara av!
Körde Jävlar-anamma brutal-hårda-järnet hela vägen genom, raka vägen in i kaklet skulle det gå idag! Utmattelsens urinstinkt-aggressionskänslan dök fram där ett litet tag! Jävlar vad tungt i Smith-maskinen, jävlar vad skönt!
Kick-back`s som näst sista övning; benen skalv och darrade så galet att det var svårt att byta ”selen” mellan anklarna. En nyttig slutsats drogs; jag ska köpa egna ankelselar, då kan jag använda en på varsin ankel och bara köra från sida till sida utan att behöva darra runt under byten! Dessa ska jag investeras till nästa rumpa/benpass!
Sista övningen var att maxa antalet upphopp = resterande/ återstående energi i kroppen ska ut av kroppen! Jag fixade 5 extra upphopp för varje set! Så trött mellan setten att jag kastade jag mig rakt ut ner på golvet för att få igen andan. Sen var det tomt i kroppen. Helt slut "everything". Hasta-La-Vista, liksom...

Två tankar var liksom vad jag kunde klara av att hantera: 
1) A.M go home... 
2) Maaat!!  

5 kommentarer: