söndag 3 juli 2011

Rött & Högklackat


Jag tycker om funktionellt. Att saker och ting är praktiskt, hållbart och kan användas på riktigt. Sen är jag passionerat för allt som är vackert
Dessa två attribut hänger inte alltid ihop. Ett exempel kan vara skor... fast jag tror lösningen är att smyga med sig funktionella skor, så att dem kan åka på om det plötslig blir en bit att gå....:)

Jag är en sån med platta skor i skåpet. Mycket joggingsko och olika varianter på street-shoes kan hittas i mina skåp. Nu ska det bli en ändring på det!;) Jag tycker att högklackat är riktigt snyggt och det finns så många varianter att välja på! 

På väg till gymmet passerade jag en sån skobutik och svängde in. Då såg jag dem: högklackat, öppna i tårna. Sen var de RÖDA... efter lite tänkande så tyckte jag att det var härligt med just rött:) REA till på kuppen, så 350 spänn var de faktiskt lätt värda.  

2 kommentarer:

  1. Synd att du missade kick offen
    och jag hoppas verkligen att det blir ngn mer träff i höst av ngt slag :)

    Hoppas du mår bättre

    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Verkligen Jätte-jättetråkigt att missa all gemenskap och kunskap!! Så jag var/ är väldigt ledsen och besviken över det, faktiskt!! Var idag tvungen att plåstra på såret med att impulsshoppa skor:)

    Jättefint att se alla foton och läsa. Ser att ni kämpade så grymt bra! Sen possering och allt det, som är så viktigt!!!
    Men jag ser framemot nästa träff och hoppas att nästa träff ska kunna vara i höst!

    Tusen tack snälla Petra:)
    Hoppas du haft en riktigt skön vilodag idag:)

    SvaraRadera