fredag 1 juli 2011

0 Kick

... inget Kick-off på mig, utan det blev något ganska annat; “Huvudvärk från Helvetet” och kräk!!!  
Som ett jätte-kick i huvudet!
Kick-out!

Detta träningsläger som jag sett så framemot;
med STOR spänning,  
med intens iver!
Lika stor är nu besvikelsen och ledsnaden!

Träffa Team-kompisarna och coacherna M&M.
Känna gemenskapen.
Lära nytt.



Min ryggsäck väntar i korridoren...
Väntar lojalt, tålmodigt på mig.
HAG ryggsäck; flexibel och justerbar storlek. 
Rak ryggkonstruktion, som en militär som vaktar sin post.
Samlar allt jag behöver; bikinin högklackat, träningskläderna, kosttillskotten nerpackad i possioner för mellanmålen, aftonklänningen, togbiljetterna, allt det andra och lite till. 
Älskade ryggsäck!

Alla förberedelser gjorda: Timmar använd, känslor upplevt under denna process... 
Tankar tänkt och planer lagda. Investerat i bikini, sko med klack, resan.
Noggrant och med själen.
För att utifrån förutsättningarna skulle kunna vara och känna mig så förberedd som möjligt!

Den JÄTTELIKA förväntan som hjärnan och kroppen gemensamt byggt upp... 
... sen änder det med ett..."Bläääh"; kroppen kräks och huvudet sprängs....
Hikst... vad jag tycker livet känns orättvist just nu! :(

4 kommentarer:

  1. Näääääää :( USCH VAD TRÅKIGT!!!!
    Stackare.....
    Krya på dig!

    Sänder en massa styrkekramar till dig <3

    SvaraRadera
  2. Så himla tråkigt!! Som jag skrev, vi kommer sakna dig idag, men det kommer fler tillfällen, jag lovar!

    Madde

    SvaraRadera
  3. Petra: Tusen tack för din styrkekram, den hjälpte för jag blev bättre utöver dagen igår:)

    Madde: Ja, det var 12poäng av 10 möjliga (!) på "tråkighetsscalan"! jag längtar till nästa "Boot Camp", hoppas det kan bli i höstas:);)?:)

    Emelie: Tusen tack, snälla:) Dina ord plåstrar ett ledsen och besvikent hjärta.

    SvaraRadera