tisdag 5 juli 2011

Vila idag–träna imorgon; Yes I will:)

Idag behövde min kropp vila - bestämde mig för att möblera om idag med imorgon. Vilket betyder att onsdag blev tisdag och tisdag blir onsdag… ja, i min träningsvärld alltså…;)
Eller enklare sagt; vila idag, träna imorgon;)

Idag har jag ätit gott; hysterisk god lunch, himmelsk god efterrätt och saftigaste sötaste jordgubbarna ”ever” – som jag blandade i min Kezo-mellis;) Jag har lyssnat på cool musik som gör mig sprudlande glad! Jag har skrattat järnet ett tvåsiffrigt antal gånger! ”What a Lovely Day!” En sån dag ska jag designa imorgon också. Fast minus efterrätten då he-he… givetvis!!;)
Åååh, snart en ny dag, snart och underbart:) Nu ska jag vilken sekund som helst även sova, ha-ha! :)

4 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dag!!! :)

    Hoppas du får en minst lika bra dag idag :D

    SvaraRadera
  2. Oj vilken härligt vilodag. Hoppas träningen går bra idag!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar dag!! Hoppas du får fler såna!!

    SvaraRadera
  4. Tycker det är bra att möblera om i sitt schema när man behöver :) Träna hårt idag, go, go, go! ;)

    SvaraRadera