onsdag 6 juli 2011

Jag är en Grizzly björn!

Idag var jag en grizzly-björn i gymmet! 
Kände mig extremt fokuserad, taggad, slagkraftig, och… farlig; punkt! Matade mig rakt genom mitt bröst och ryggpass! ”Swooosch”… sen var det klart, energi fanns även kvar!:)

Dagens pangstart i gymmet flöt bara på vidare utöver arbetsdagen och målade upp typ "härlig dag":) Jag har känt mig himla motiverad, kreativglad! Flyt överallt med allt! 
Det har även blivit några djupa skratt från magen och ut i tårna ha-ha! 



6 kommentarer:

  1. Haha, vilken otroligt illustrerande bild! :D ser verkligen ut som en Grizzly ;)

    Carlberg verkar super skoj! Vi kanske skulle ta oss dit tillsammans någon dag...? :)

    SvaraRadera
  2. Petra, Madde, Emma: :):):)

    Emma: Ja, ja, ja; supercoolt ju:)
    - Det vill jag ju gärna, fast jag kan inte hänga efter armarna... än... då jag måste vara försiktig med min högerarms Bursa; har haft en inflammation och träningsförbud i armar, axlar i 3,5 månad. Jag har precis sedan 3 veckor tillbaks börjat träna armar och rygg igen. Än så länge ingen axlar alls. Med andra ord så kan jag inte hänga efter armarna i trär riktig än... ;) Fast jag kan ju göra annat!:)

    SvaraRadera
  3. Vad otäckt! Hoppas det blir helt bra sen i alla fall. :) Men du kan hoppa och studsa och krypa så länge, blir en bra start det! ;) Nu åker jag på semester nästa vecka (lite ostrategiskt av mig) men efter den 15 augusti är jag tillbaka igen! :D Kanske du har hunnit bli lite bättre i axeln då också? Så vi kan styra upp något då! Vore superskoj! =)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag kommer att bli helt bra:)
    Det är enbart Bursa`n, den stora slämsäcken i axeln som varit inflammerad.

    Jättekul, ju. Då styr vi upp något när du kommer tillbaks i mitten av augusti:)

    SvaraRadera