lördag 16 juli 2011

Presenten

Vaknade upp till känslan att få precis vad jag idag behövde; nytt träningspaket från Pure Fitness coach Madde (mail`n avslöjade att coachen var uppe med tuppen på lördag med;) Inte för att jag hann tröttna på det gamla paketet, inte alls, men för att det just nu kändes inspirerande med nytt! En känslan av progression. Med ett klackspark  blev trötta kroppen sprallig. Trött-stela kroppen kvicknade till med ett ”Ha-Ha-Ha! Hjärnan ropade ”Jippi, perfekta ingången till semestern!” Nytt är spännande, no doubt! 

Åååå… JAAAG ska nu få syssla bland annat med kortdistans-löpning i intervallformat. Jag älskar kortdistans! Så fascinerande känsla att få springa lite fortare (och kortare;), det är maxkul för mig! Och nu får jag även träna på just det; Bring it - Give it -  Make it - Love it! Sen tycker jag det ser ut till att jag får "betala" in kortdistans-passet med ett backlöpningspass bestående av lite längre backar;) Det är perfekt; jag tar emot med öppna armar! Nya höjder med nya medlar ska nås! Lycka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar