måndag 4 juli 2011

Alla pass är värdefulla!


Idag kändes kroppen ganska bra. So, off I go to the gym!! Kroppen var tydligen inte riktigt lika entusiastisk som hjärnan. Jag fick slita med en helt orimligt hög puls under hela passet… kroppen började direkt producera mycket mjölksyra och kändes energilös. Det blev långa paus och jag använde en halv evighet på att köra genom passets övningar! Men; genomförde "I did".

Dagens tränigsplan består av två pass. Fast kändes som en dum ide att trotsa kroppens signaler mera idag. Kroppen redan hade blivit pressad och jätteansträngd. Det fick duga, helt enkelt! Backträningen får avvakta tills imorgon, får prova hur det känns att köra backträningen då.

Stor är besvikelsen av att missa tränings-campen med behövlig kunskap, behövlig övning och behövlig gemenskap! Dagens träning plåstrade i alla fall lite på känslorna, för jag älskar träningen och har så roligt! Bara av tanken att jag är på väg till gymet gör mig ju glad, tänk bara en sån sak;)

1 kommentar:

  1. Så jäkla synd att du inte kunde vara med på kick offen :( hoppas du mår bättre nu o ta det lugnt o lyssna på kroppen!! Kraam

    SvaraRadera