onsdag 20 juli 2011

Semesterchock!

Vilken positivt chock att stupa in i semestern! Har under dagen behövd påminna migsjälv ett antal gånger att nu ska inte tänkas jobb på fyra veckor, utan nu ska tänkas på allt annat som finns mellan himmel och jord och det är ju lite och ta av, eller vad?;)! ”Djup-dyka” in i alt detta andra som är så viktigt i livet och bara njuta. Kravlöst låta viljan bestämma dagen... och så ska det vara i 4 veckor!! Underbart! Tiden ska fyllas med sånt jag älskar! Till här hör morgonstunderna och morgonträningen:) Idag har jag fixat på balkongen för att göra mysigt inför alla sommarkvällar som där ska njutas. För 3-4 veckor sedan hade vi världens hagelskur över Stockholm. Jättelika hagelkulor sprutade, vertikalt som horisontalt, sönder blommorna. De blev platta som A4 papper, fick fyra nyanser brunt, gick in i koma eller dog. Idag skakade jag liv i lådorna, jag är blomamatör och körde på intuition och fingerfärdighet. Nu lever de igen:) 

2 kommentarer:

  1. Gud vad härligt, njuuut...! :D fyra veckor fritid är rätt länge ändå, många härliga långa dagar :) Ha det så sköt! :)

    SvaraRadera
  2. Emma;
    Tuuuuusen tack!!!
    Jag lovar att jag njuter; njuta-njuta-njuta;) Hi-hi:):):)

    SvaraRadera