onsdag 31 augusti 2011

Klantvirus AB

Designer: Annelise
Klantvirus AB har helt enkelt begått båda lagbrott och inbrott i min kropp! Energitjuven ”Klantvirus AB” har förskansat sig i mina övre luftrör och förorsakat sår hals, svullna halskörtlar, huvudverk, matthet mm. 
Mitt i min panna finns fast-monterat ett stort STOP-skyld ”Bakterier & Virus ingen tillträde!”
Kan ej missas! … Även de flesta Homo sapiens hjärnor kring mig har upptäckt detta ”skylt.” Ändå har virus-monstret tagit sig hela vägen ner i mitt luftvägssystem och ställt till det... 
Det kommer kosta för ”Klantvirus AB.” 
Det kommer att bli bot. Jag ska skicka faktura! 
(fast vänta lite... "hemlig adress"... någon som vet adressen...?...)

5 kommentarer:

  1. Ush, ush... sån tur ändå att du redan är satt på vila! :)

    SvaraRadera
  2. nä fyyy. :(

    Skickar massor av krya på dig kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Å nej hoppas det är nått kortvarigt bara!
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  4. Tack för omtanken snälla ni:)

    SvaraRadera