fredag 12 augusti 2011

The Cat in Black!

Med världens träningsverk i lår och vader tok jag mig idag till gymmet efter bästa förmåga för att köra mage och långdistanskardio. Körde Crunch på bänk (15*3) och på boll (15*3) samt fotcykling (40*3). Sen var det att få fart på på Cross`n och köra 50 minuter kardio. Träningsverken nöp reellt i musklerna och det blev ganska andfådd. 
Efter avklarad träningspass blev det att ta itu med nästa punkt på semesterlistan; köpa Crossko... denna hälsosamma "JA- sko" som fötterna blir lyckliga av! Rutschade ner Horngatan och kastade mig in i Crossko-butiken. Då fick jag se att det finns en rad helt olika Cross-sko modeller med "UNDERBAR SULA" som gemensam nävnare! Valde en modell med lite uppbyggd klack, jätte-jättesköna och snygga på kuppen:) Hoppade ut av butiken och stormade vidare neröver till stan och shoppade både det ena och det andra. På hemvägen fick jag nöjen att träffa ”Mr. cat in Black;)”. Grannlagets trägårds-våktare;) Han satt stolt på staketet och jaktade på smådjur i komposten utanför ”mitt hus”! Vilken Kung;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar