måndag 29 augusti 2011

Jag vilar för FAN!

I samråd med Madde-coach är det NU bestämt att jag ska VILA och ta det så lugnt som möjligt under kommande två veckor, för att läkningsprocessen i axeln ska få lugn och inte påföras "yttre hot" från sin "ägare".  
Jag ska alltså inte "prova" att ta det lugnt, utan SKA ta det lugnt! 

Konkret betyder detta enbart lugna aktiviteter:
1. Lätt konditionsträning ...vad är det förresten...?
2. Borde också funka med ballans och magövningar...

Men "HEEEJ" vänta lite nu… undrar var all energi ska ta vägen… ??? ... går runt med en yber-hyber-laddad känsla i kroppen… som om jag ska springa ett lopp eller nåt... känner mig rakt av lite smått "crazy" ... som om kroppen har mest lust att hoppa iväg från bord till bord som en orangutang och ropa "oooohoooo-ooohooo-ooohooo", precis som en "jungle-monkey". Det vore väl grejen att göra i lämpligt möte på jobbet imorrn;) 

Idag är läkningsdag nummer 9. 
21 days to go!
Heja Orangutang`n! Heja Bursa`n!!!

14 days of resting... Bring it!
Tick-Tock-Tick-Tock... 

4 kommentarer:

  1. Hihihi, spännande hörru ;) men snart är det över! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas vila och ta det lugnt gör att din axel blir bättre :) Fin Bild :)

    SvaraRadera
  3. Sorry att jag skrattar, för egentligen är det ju inte alls roligt att tvingas vila från träning. Men jag fick liksom lite roliga bilder i huvudet av den där orangutangen... något att göra på måndagsmötet när jag kommer tillbaka efter semestern.

    SvaraRadera