torsdag 18 augusti 2011

Älskar att svettas!

Har längtat efter SVETT-KALAS i flera dagar!!! 
Imorse fick jag mitt kalas; 55 minuter intervallande och droppande svett-pärlar ”all over the place”! 
Svett-kalas till de grader att ögonen blev vampyr-röda, dimmiga, såra, det formades abstrakta svettdropp-mönster på golvet nedanför mina fötter... och kläderna var som tagit upp från en vattenhink! Grymma, härligaste svettdroppkänslan! Jag älskar kardio, min stora lycka!
Vänsterhanden häll fast i grepet på Cross`n, medan högerhanden enbart användes som ballans-stöd. 
Under denna stötvågbehandlingsperiod måste jag säga att energin inte direkt sprutar ut av öronen... fast det är okay... helt okay just nu! Jag kör med skallbenet tills energin återvänder. Oavsätt om skutan drivs av kroppen eller hjärnan så vill jag ta mig framåt, gillar att anstränga mig, att måtte kämpa lite för att komma förbi hindren, kör jag framåt… med eller utan ”energi"! Begär känslan av att känna och veta att jag gör mitt bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar