lördag 15 oktober 2011

Lårcurl-spänst & Pirater

Benpass och axelpass; check!
Rolig känsla i lårcurl muskeln efter andra settet med utfallsstegen; när jag gick så "spratt liksom benet upp lite av sigsjlv", lite som när man slår en hammar på trigger-punktet på knäät och "spjooooing" så sprätter underbenet framåt. Lite sån kändes hela låren och det var jävla kul, ha-ha!! Som om benen bestämte sig att gå lite "framför" resten av mig...!
Mellan övningarna kom jag i prat med en väldig trevlig vänlig kvinna, hon hade en så fin utstrålning.
Nu lagas mat och det ska kollas film; "Caribian Priates nr femtioellefte filmen... typ" eller vilken efterkommer som hunnits med att produceras... jag gillar Johny Depp oavsätt vad han hittar på för roll! Fantacy tycker jag är roligt och härligt så är redo för energi, soffaläge och Pirates histories...

2 kommentarer:

  1. Ha ha det lät lite skoj ;)

    Ha en skön kväll!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Petra;
    Ja det var lite fnittrigt där ett tag från min sida... ha-ha...
    Kram:)

    SvaraRadera