onsdag 5 oktober 2011

Puls & Axlar

IDAG:
Idag kördes 50 minuter Kardioträning; 20 min Cross-trainer, 35 min pulsträning med varierad längd på cykel intervaller. 
På väg hem från jobbet sköt jag iväg till gymmet och gjorde mitt axelpass. 
Jag tycker numera att rodd-maskinen är kul, och det känns riktigt bra att känna så... detta är en maskin som jag absolut inte tyckt om när jag höll på med löpningen. Skönt att inse att man ibland ändrat sig, älskar den känslan faktiskt:) 
Sen hämtades kosttillskott från Olimp; som alltid är det väldigt kul och smakar ”nam-nam”!
IGÅR: 
45 min Kardio`s; 20 minuter Cross-trainer, 20 minuter cykel fast enbart 5 minuter (1000 m) rodd. Kände att axlarna och överdelen av ryggen var "trötta" och stela efter de 4 km med rodd dagen innan, så nöjde mig med lite ordentligt blod-genomströmning i några minuter bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar