torsdag 6 oktober 2011

Energi ut – Energi in!

Första morgon med träning innan "frukost"…
45 minuter pulsträning bestående av:
Cross-Trainer; 10 minuter jämn fart och10 minuter 1-minuts intervaller,  
20 minuters sittande 1-minuts cykelintervaller, 
1000 m/ 5 minuter maskin-rodd. 


När detta var undangjort ropade liksom min kropp efter näring, så då fick den givetvis det:) Kroppen var nu lite chockad över att näringen denna gång dök upp efter kardio`n.
I min SmartShake har jag min supergoda näringsdryck, den åkte ner på typ 15 sekunder eller nåt... ”sluuurp”...!:) 

2 kommentarer:

  1. Ooh, låter jobbigt du! Är det verkligen så bra för kropp och muskler att träna högintensivt (antar jag att det var?) på fastande mage...? :) Nyfiken på dina tankar kring det. :)

    SvaraRadera
  2. Emma;
    Bra fråga:)
    Jag behöver gå ner lite i vikt, så till skillnad från "i normalt fall" så hoppar jag nu över min näringsdryck innan träningen. Jag brukar alltid att äta "min frukost" direkt efter träningen.
    Min kropp är en morgontränare, och den är starkast, piggast och har mest energi just på morgonen och under den första halvdelen av dagen. Kroppen känns hyfsat stark även utan mat i magen på morgonen och jag får inte ont något ställe så jag tolkar det som att kroppen tycker det är ok...

    SvaraRadera