söndag 30 oktober 2011

PT med teamcoach Madde

En hylla på SoHo càfe
Muskelarbete i ben, rumpa och mage med team Purefitnesscoach MaddeWorldclass City idag.
Roligt att köra tungt, kul att lära nya magövningar.
Jag gillar ju nyheter och variation; roligt och mycket ansträngsnde;):)
Motiverande att få pepp och råd av Madde, energilagret fylls på med positiv energi; älskat och mottagit som en torr svamp under vattenkranen.

Känns så otroligt lugnt och skönt i denna mysiga stad!
Alla är liksom så utåtriktad och vänliga överallt. Får mig att känna mig som "hemma".
Jag blev dessutom yberhuber-kär i ett himla mysigt cafe; SoHo!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Och vist är Gbg är underbart <3

    SvaraRadera
  2. :) Ja, jättevackert och så myyysigt! Jättefin stad!! Vad gör det väl att det regnar lite när det är så fint och rart överallt!!! Det finns ju båda paraply och regnkläder emot det som skulle ramla ner från molnen:)

    SvaraRadera
  3. Ååå jag gillar Soho!!! och jag är så sjukt sugen på deras kladdkaka/brownie/cklokladkaka! =)

    SvaraRadera
  4. Johanna; JAAA!!! Den mörka chokladtårtan med appelsinbitar på toppen och någon färdkenfärgad dekor på såg helt himmelsk GOD ut!!! Jag tror att den smakar "bäst i världen", typ!!!

    SvaraRadera