onsdag 12 oktober 2011

Cardio-World

Upp innan tuppen gal imorse, hopplahej full galopp i riktning "my sweet Cardio-world:)"
Ha-ha-La-La...;)
Variation för allt vad det är värt; 
Pusha ben fram och tillbaks i Cross`n, 
Tokcykla 1 minuts intervaller, 
Trippetrapp i trappmaskin och 
Crazyhorse-walk på löpbandet (givetvis i lutning).
60 min flying-high in sweat crazy-kardio! 
Morot...? givetvis min fina Rosa SmartShake fylld med supergod näringsdryck som jag ÄLSKAR! 
Sen var jag åter mycket nöjd och belåten, klar för en ny arbetsdag! Hallå!!!

Ikväll fot-styrkpass; det blev studs hit och dit, hopp upp och ner, fram och tillbaka i typ "kenguru-style" på ett ben från sida till sida som en "mini-struts" osv… roligt! Passet avslutas med sex stycken Höghastighets-sprinter med 30 sekunders vila. Min löpning har ju verkligen haft semester ett bra tag nu, så här blev det "ellephant-style" … opps då... här finns förbättrings-potensial;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar