fredag 21 oktober 2011

Holy Prodegy friday!

Underbart svettigt till bästa Prodegy Remix plattan! Perfekt musik och kroppen skutsades iväg ordentligt av denna as-grymma musiken, jag blev alldeles kär!!

40 min på Cross-trainer därav 20 min intervaller samt 20 min cykelintervaller.
Sen fick jag min ääääälskade proteindryck! Upplevelsesögonblick med total njutning; med en smak av jordgubb kryddat med några frusna blåbär och gryn; supersmaskigt!
På eftermiddagen kördes axelpass.

Idag har varit en riktigt "Happy Day"!
Energi-givande, kul, trevligt, mysigt med människor som erbjuder roliga repliker, glimt i ögat, små skratt och leenden. Skapar sånn öppen och fin inspirerande atmosfär. Älskar att känna sån atmosfär.
Tusen tack alla fina:)

Holy cow! Holy friday! Holy beautiful friday evening!
Denna tidpunkt där veckans frihetskänsla känns total,  två dagar till fri disposition!
Nu; "Total Power Resting"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar