tisdag 15 januari 2013

Quad, Glut & Ham...

Benetapp 2 blev inte av igår... trött i benen igårkväll, så tänkte att bättre att vila och köra idag istället:) Upp med tuppen och precis som sagan om "de tre buckene Bruse" som gick till seters för att göra sig "fet", så gick jag med mina Quadriceps, Gastrocnemius och Hamstrings till gymmet för att göra mig stark!
Körde ett ben i taget för varje övning. Varje ben fick köra 260 reps.
Började mata utfallssteg i smithmaskin, 10 rep/ben * 8 set. Sen benspark 10 rep/ben * 8 set och vadpressmaskin 10 rep/vad * 10 set.
Avslutade på crosstrainermaskinen med 20 min och 20 intervaller, varav 20 sek cracy maxansträngning och 40 lugna sek.
Träningskänsla; upplevde jättebra kontakt i fokuset på att mata en övning till musklerna darrar. Förväntar mig gennomgående koordinationssvårigheter i benen imorrn;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar