torsdag 17 januari 2013

Armar

Fortsätter fylla på kroppen med häftig och till tider lite "skrattretande grym"träningsverk! 
Fortsätter "enövnings symmetrisk" träningsprincip med att köra en arm i taget och mata set. Att fokusera på en övning och mata på med set känns just nu som ett lyckat koncept. Träningsverkfaktorn har liksom gått spikrakt taket, och som ett magiskt "slow-motion" matta rört sig över hela kroppen under denna veckan, vilket betyder att muskelfibre bryts ner och det är ju önskvärt då jag vill bli starkare:)
Idag kördes superset Bänkdips med Hantelcurl (10*10) och superset mellan Tricepspress i kabeltrisse och Bicepsdrag i kabeltrisse (10*5). 
Nu ska jag få i mig lite näring och plocka med mig mina träningsverkfyllda och blytunga ben till jobbet! Swisch-swush;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar