torsdag 28 juni 2012

Kärlek & Sorg

Så tacksam!
Jag har en checklista... för saker jag vill göra, utföra i mitt liv. En levande lista... dynamisk och uppdateringsbar, den andas och lever som en lunga men har rötter långt in i mitt bankande "hjärta"...
Jag lyssnar... är lydhör till mitt indre kompass, till drivkraften som talar...
Jag vill älska allt jag har för mig, allt jag har, allt jag gör.

Jag känner så mycket för så mycket. Känner sorg när jag lämnar något, fast en otrolig kick och energiboost när jag går in i nya äventyr...

...tittar på otroligt vackra blommor jag idag fått... känns som att vackrare blommor har jag alldrig sätt...!! Reflekterar och känner mig så tacksam... uppfylld av kärlek och värme till så många fina människor jag fått möjlighet att träffa; så många fina minnesbilder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar