tisdag 7 juni 2011

Vi ska bli Bästisar!

i - n - f - l - a - m - m - a - t - i - o - n … fult ord! … för långt…för många ”m” liksom… på fel ställe…och så detta ”f”.. nej; finns inget estetisk alls med kompositionen av dessa bokstäver …dåligt ord, skitord; världen vore ett bättre ställe utan ”inflammation”!

”Varför” - ett av mina favoritord. Frågade kiropraktorn … lyssnar in och kan sammanfatta såhär; ”oki, jag fattar; en kroppslig "nedbetalning" av onaturligt repetitivt monotona rörelser över onaturligt lång tid. Hm… låter som en dum ide!”

Konklusion; Den 1 åriga intensivintervall-renoveringen skapade två resultat: Huvudprodukt och resultat 1: Ljus fräsch lägenhet (tummel upp:), Biprodukt och resultat 2; Glödande röd Cobra-arg Bursa (tummel ner!). En biverkning till gör-det-själv-attituden och arbetslust.

För att åter bli bästis med min Bursa kör jag växelströmbehandling (scanlab) samt stretchövningar hos Naprapatgruppen08 http://www.naprapatgruppen08.se. Så; tummel upp för oss; Bursa`n och jag:)

3 kommentarer:

  1. Tummen upp att allt går framåt ;)

    Tack för dina kommentarer :)

    Ja tatueringar kan man inte få för många av ;)

    Ps. Hur får man dit purefitness loggan? jag får bara in själva www adressen :(

    Ha en bra kväll!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du bloggar =)

    Länkat till din blogg fårn min =)

    SvaraRadera
  3. Petra; Tack-tick-tock-tack;) Ang.tatoo`serna; de passar dig:)
    EM; kul att du tycker det;)

    SvaraRadera