onsdag 22 juni 2011

Vandrande zombie i ”Win-Win situation!” ;)

Premiär på bröst & rygg efter träningsuppehållet! Så kul att lyfta med överkroppen igen!:) Det blev lite ”just do it kind of thing” känsla över det hela. Fast denna känsla är helt välkommen nu i denna förbigående stabiliseringsfas "smiley"!

45 minuter tog det … Det betyder halvering av träningstiden jämfört med tidigare. Jag är ju kär i båda löpning och styrkträning, och körde tidigare oftast kombo-pass över 1,5 - 2,5 timmar. Men vänta nu lite;)... TÄNKA-TÄNKA-TÄNKA ... nu får jag ju tid till att börja bita av alla de saker som står på min "Vill göra - önskelista"...!  So, all good then; ”Win-Win situation!”;)

Ute och cyklar igen med sömnen! … eller som man säger på andra sidan av Riksgränsen (assa; landet med fjällen och fjordarna;) ”jag är helt på bärtur”! Svårt att somna på kvällarna då det dels är så ljust och dels så tycker min hjärna att det finns så mycket kul att göra hela tiden. För få timmar i dygnet helt enkelt! Jag lovar att lägga in en beställning på flera timmar i dygnet nästa gång jag är i kontakt med ”de högre makter”! Till dess, så måste det här bli en skärpnings på det, alltså! Kan ju inte vandra omkring som en zombie i gymmet på tidiga morningen, heller;) Det är ju båda dumt och farligt, ha-ha;) 

5 kommentarer:

  1. Låter bra det :)

    Tack så mycket för din kommentar. Det värmer otroligt och ger en energi :)
    Det är väl som dom säger då! Vila å väx ;)

    Ha en bra dag!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en glad midsommar :D

    SvaraRadera
  3. Jammen, Jisses; du är ju grymt bra, ju!! That is a F-A-C-T;) och jag blir ju så impad, mest hela tiden ha-ha:)
    Hoppas du haft bästa dagen idag:)
    Krammis:)

    SvaraRadera
  4. Tack, jo det ska bli lite "Glad Mittsommar här":) Jag har beställt solen också, fast vi får se om beställningen tagits emot av "de högre makterna";) Hoppas det:)

    SvaraRadera
  5. Tack så jätte mycket gulliga söta rara :)
    Ja jag har oxå beställt SOL ;)

    Kram

    SvaraRadera