tisdag 28 juni 2011

Love, IT is;)

YEEEAH; 
This is The DAY!

Träningsplan:”Rygg/Bröst!” 
Högtalare: ”Dunk-Dunk-Dunk!” 
Knoppen:”Spring-Lyft-Dra” 
Kroppen: ”Lätt-Stark-Kontroll” 
JAG: ”Jiiii-haaaaa-Wohooo-Johooo-Chip-Cup-Dip-Duppelidupp-Plipp-Plupp" 

Energi: FULL pott!
Stark-känslan: FULL pott!
Svett: FULL pott! -Hade typ svårt att greppa ryggresningsstativet och ögonenbrynen klarade inte riktigt av jobbet…ha-ha... salta ögon som ser unifär ”nothing”!
Känslan: I love IT!
Konklusion: Full pott for everything och jag lo hela vägen till jobbet;) Och sedan ett ”non stop” leende inom mig under hela dagen!

Idag bjöd kroppen på 100 % driv och ”GO” från första steget på löpbandet; lätta ben i en glad sprattlig kropp! Jag kände mig så glad och fylld över randen av energi! Yeeeeay; visst skulle det bli lite Flow-känsla idag; wohooo, så kul!

Jag matade mig rakt genom passets övningar, fick känna mig stark! Supernöjd känsla. Älskade träning, älskade kroppen. Kärlek helt enkelt;)

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt sätt att utvärdera/sammanfatta passet på! Verkar ju ha gått super dessutom!

    SvaraRadera
  2. Låter underbart :D Härlig!!!

    Ha en skön kväll!!!

    SvaraRadera