lördag 18 juni 2011

i Hantelhörnet

Nu står jag här i ”Hantelhörnet”. Fint här! Det är i detta hörn ”armmusklerna växer”… ;) Om jag står här länge nog så växer alltså mina armmuskler;)

Idag; premiärpasset! Första armpasset på 3,5 månader; AVKLARAT! Det gick bra. Fast jag är lite för ivrig. Fokus på ”tålmodighet”!

… jag fick smaka på det sura äpplet… plocka upp så små vikter att jag nästan inte såg dem… (ja, det var inte precis de vikterna som syns på bilden, liksom…). Jag var tvungen att svälja bort några tår … Det blev så tydligt… alldeles glasklart … just detta att ”This is The Baseline”. Det blir att gå rakt på första kapitlet och åter börja byggandet.

Nyckelord; systematisk, kontrollerat och jä...a tålmodigt. Det finns bara en enda lösning - en väg att gå. Till "Hantelhörnet"! 

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå snabbt att få lyfta de lite tyngre vikterna igen. Bra jobbat

    Styrkekram :)

    SvaraRadera
  2. Jag känner "styrkekramen"! Tack, snälla fina Petra:):)

    SvaraRadera