onsdag 15 juni 2011

"Magical-pilot"

“Trycket” i kroppen inte riktigt på plats. Inte som den ska vara! Fortfarande lite snorig, småhostig, lite sirap-segt över det hela.

“Aktiverade” min ”Magical-pilot” på uthållighetspasset idag. Magical-pilot är min ”Kör-attitude” funktion; ett audio-program i min hjärna. Magical-pilot får mig att fokusera på de enkla begrepp, som; Fortsätt! Lätt! Stark! Enkelheten gör att jag kan fokusera på ”Doing”.

Uthållighetspasset bestod av en sammanhängande kompositionskedja av 2 km löpband, max/benspark, 1 km löpband (lutn.), max/Lår Curl, 2 km löpband (lutn.), max/Benböj, 3 km löpband (lutn.). Känsla; Up & Down puls.

2 kommentarer:

  1. Shit! Grymt jobbat :) Låter asjobbigt i mina öron ;)

    Ha en bra dag!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack:):) - Tok lite emot när förkylningen satt kvar i kroppen, måste jag säga. Fast bra att träna endå, förkylningen är ju på vägen ur kroppen så då tycker jag det ger positiva effekter att röra på kroppen - det blir bara lite tyngre känsla över det hela.

    SvaraRadera