måndag 9 januari 2012

Uppbyggnadens första baksida lår/magepass

Sedärja, börjar komma in i min ultimata dygnsrytm! Rytmen att köra rubb och stubb av dagens träningspassprogram i morgongryningen. Ultimata ultimatus är att komma igång klockan 5.00, hoppa ur dushen klockan 7.00. Vara på jobbet kring 8.00. Det är mitt ultimatus-maximum läge;):) Då vet jag att jag får värsta gulddagen sen!:)
Startade träningen med att köra genom mitt fot-ballanspass, det tok 35 minuter. Kändes som jag var "överallt" i gymmet, i alla synliga och osynliga hörn, typ... ha-ha! Upp på kuddar, hopp fram och åt sidan, hopp och hej, upp och ner av bänkar... det gick ju undan även med en natt med 4 timmars " bob-bob sömn". 
Sen plockades fram min sprellande nya uppbyggnads-övningslista. Jobbade mig genom övningarna.
Tidigt, härligt, mörkt utomhus, ljust innomhus, guldstart och guldläge inför en ny dag, ny vecka, andra veckan i 2012!
Svirrevapp-tjipp-knapp!;)

2 kommentarer: