torsdag 5 januari 2012

Uppbyggnad-2012 påbörjat!

"PANG!" ... det du hörde där var repris på "startskuddet" för mitt byggande, som startade definitivt idag!
All energi gick åt bland järnklumparna, stålmaskinerna. Fick även olja på fingrerna efter en ställning jag var tvungen fixa lite på då vaiern hade glidit ur spåret.
Idag lyftades enbart järn till fördel för axlar och bröst... och jag gillade det, häftig känsla!

Kan inte komma ihåg senaste passet jag körde enbart styrkövningar utan någon som hälst pulsträningsinslag!
Jag har varit ambivallent i tanken på att plocka bort min nästintill dagliga kardioträning. Blev glatt överraskad idag; kändes helt rätt att få fokusera all energi i utförelsen av styrkövningarna! Hade ingen lust att avsluta träningspasset även om alla övningar var utförda.

Uppbyggnad påbörjat!!
100% taggad!

7 kommentarer:

  1. Heja heja!! När är det du ska tävla?

    SvaraRadera
  2. Petra;
    :):) Tack!

    Madde;
    Tack:):)! Ang. tävlingar så har jag ringat in några stycken och kommer att dela med mig lite längrefram:):)

    Petra och Madde;
    Hörni... nu kör vi järnet... nu kör vi så det ryker och gnistrar bland järnbiterna i gymmet... jiiii-haaaa vet`ja;):):)

    SvaraRadera
  3. Härligt tjejen, instämmer med dig. Nu kör vi järnet ända in i kaklet! Heja heja! Lycka till med projekt uppbyggnad! Kram

    SvaraRadera
  4. Pernilla;
    Finaste du:) Vi ska köra, köra, köra!!! In ii kaklet, sparka hälan i taket och sätta tänderna i tapetet! Fortsätta framåt, över "målsträcket" och vidare framåt!!!
    Heja oss!!!:):):)

    SvaraRadera
  5. Hejja hejja! Din motivation smittar av sig! :)

    SvaraRadera
  6. Heja Matilda;
    Nu kör vi, Matilda, in i kaklet!!
    kakel-kakel-kakel!!!
    Nothing else than "kakel";)

    SvaraRadera