söndag 29 januari 2012

Rygg

Byggd lite rygg. Placerade mig i roddmaskinen först för att aktivera ryggmusklaturen och få igång ordentligt blodgenomströmning. Full fart i min mobile-spotify ikväll och hörlurerna satt hårt på öronen, behövde lite extra "drag-hjälp" av uppåt-låtar för att få lite fart i kroppen;) ...det satt hårt idag, gitt; kände mig inte som en antilop...! Fast jag kom på att det är ju inget jag behöver bekymra mig över just nu för funktionellt sätt så behöver jag inte vara en antilop! Speciellt inte nu när jag ska producera muskler och bli stark som en björn... brum-brum! Det blev breda och smala chins i hjälpmaskin, en rad varianter på rodd med huvudsakligen en hand i taget, ståande och sittande, smala pushdown och en bonusövning med bicepscurl. Pump i underarmarna; "splutt"... så stod det ut som en liten gravid mage på underarmarna... lite heftigt och komiskt och roligt allt samtidigt!

2 kommentarer: