fredag 30 december 2011

Cardio-race Day 6

Me; in boiled & ballanced condition
Så vad stannade löpbandet på idag då... det blev 9.44 km (80 m längre/ på samma tid som igår).

Imorse kände jag att jag ville känna in kroppen lite efter gårdagens grundliga kiropraktorbehandling. Haft känningar i en höft som under senaste veckan spridit sig till nacke och skulder med stegrande smärta. Så igår blev det att knacka på hos kiropraktorn för att rista loss ordentligt i skelettet!
"Behövligt!" sa kiropraktorn efter att typ x antal " knäckningar" i skelettkonstruktionen var avklarat...!
Ikväll löpte jag mitt lilla race utan höft-smärta:)

Idag har jag inte varit pigg! Haft huvudvärk från helvete och humöret har känts lite "bob-bob". När jag i eftermiddag äntligen tog mig till gymmet; arg och med pulserande huvudvärk och kroppen laddad med energi... då jävlar... ha-ha... ! Skämt åsido;) Efter 60 minuter är jag röd som en kokt hummer = ballans återställd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar