söndag 11 december 2011

Benpassrock är kul!

Först uppvärmning, tå-jogg på löpbandet. Kändes lovande i benen! Kollade i spegeln på väggen rakt framför hur hudfärgen gradvis rörde sig åt det rödare hållet; ha-ha kul!
Kände mig stark, jag såg stark ut i stegen och kroppen. Det kunde jag observera;) Kul!
Rocka runt bland övningar som utfallsteg, kick-back`s, benspark, lår curl, vad press ståande (singelfot), vad press sittande, bollindragning (singelfot).
Roligt att träna ben... gick runt bland maskinerna och lo, småskrattade och repeterade ordet "KUL! på ett unifär 100 gånger". Kände mig glad, energisk, upprymd. Sen kände jag att det även "rycka lite i dansfoten" ... då är det kul på riktigt:)

2 kommentarer:

  1. Haha, lite galen är du allt! :D ;)

    SvaraRadera
  2. Låter underbart! Härlig känsla när man verkligen "rockar" sig genom gymmet. Tack för din härliga positiva energi, den ska jag använda mig av på gymmet ikväll. =))) Ha en fin dag!

    SvaraRadera