fredag 4 november 2011

ProteinCHOKLAD leverans

Team Pure Fitness sponsras av Olimp och beställer kosttillskott från Sportkost.

Idag hämtade jag ut ny leverans av Vassleprotein och kaseinprotein.
Jag har alltid protein i min havregrynfrukost och kasein till kvällsmål.
Min hud är kräsen på proteinproduktens innehåll, gillar enbart Olimp och Nanox proteinprodukter. Nanox har ingen negativ påverkan på min hud alls så jag använder mig av Varcil R2.
Chokladsmaken för båda Olimp och Nanox är supergoda:
Olimp har en maffig chokladsmak som jag verkligen gillar!
Nanox har en mild god chokladsmak.

Jag ÄLSKAR CHOKLAD! 
Beställde givetvis Chokladsmak.
Smakar som mild choklad musse och ljuvligt gott!
Har också en bruk med jordgubb-smak, smakar  mycket jordgubb och är ren i smaken.
Fast jag är och blir en chocklad-älskare. En burk med chokladprotein MÅSTE finnas i mitt matskafferi!
Senast jag gjorde en beställning var de tom på lagret för choklad och jag var tom för choklad i mitt matskafferi, det var läskigt...! Kände hur det kröp till i nacken "... ingen choklad..."; måste ha element av choklad i min tillvaro, på ett eller annat sätt:)

Chokladkaseinet blir tjockt och härlig i shaker`n, och jag vill liksom bara ha mera:)
Ibland lyxar jag tillkvällsmålet på riktigt, mixar i ett-två ägg, blandar grädde och/eller helmjölk i kaseinet. Då blir det som dessert, som en dröm, så underbart gott för en chokladälskare som jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar