torsdag 17 november 2011

Älskade 17 Novembermorgon!

Morgonljus 17 November
En ny morgon. Nytt datum. Nya siffror som skapar nya formationer.
I mitt älskade köksrum, morgonkaffe, njuter att bara vara.
Tittar ut genom älskade köksvyn... ser konturerna av utomhusmiljön genom ljusskenet från värmljusen som värmer mig lite extra denna vackra morgon.
Älskar denna uppvaknande stund, här jag sitter och är EN; jag är inom migsjlv och utanför; tittar ut och tittar in; känns underbart!
Välja fina, värma tanker, välja godhet som gillas i magkänslan.
Lyssna på intuitionens vägvisare som genom evolutionens årtusener av mangfold och mutasjoner skapat förmågan att leva som bäst! 
Hej 17 Novembermorgonen:)
Tillsammans ska vi varsamt vandra in denna dag, ta in vyerna som i en liten saga; berättelsen om 17 november 2011.

1 kommentar:

  1. Bästa stunden på hela dagen... att sitta med morgonens första kaffemugg. Sommar som vinter, vår som höst. Alltid som en varm och trygg vän att hålla i handen. Kaffe och te, två av guds gåvor till människan. =) Hoppas du fick en fin 17 november. Jag har haft en kanondag. Snart bara två veckor kvar tills vi ska till Gbg och heja på våra teamkompisar. Längtar! =)))

    SvaraRadera