lördag 5 november 2011

OLIMP & Muskelupprätthållelsesdriften

Building & survival of the muscle mass...

Innan min kardioträning, pulskardio och PowerWalks, avvänder jag mig av BCAA Xplode från Olimp sport nutrition.
10-20 min innan träning mixas BCAA med apelsinsmak och 3-4 dl vatten. Syftet är att jag vill förebygga att kroppen stressar och knaprar på muskelmassan under träningstiden samt förbättra återhämntningen av musklerna.

Efter min styrkträning under uppbyggnadsperiod använder jag Carbonox från Olimp sport nutrition. Direkt efter genomfört styrkpass intas en näringsdryckmix beståande av Carbonox med apelsinsmak och proteinpulver. Med denna näringsmix upplever jag att min kropp snabbt fylls på med ny energi, hjärnan skärpas och jag står mig tills nästa större mål.

Apelsinsmak
Jag upplever attapelsinsmaken på bådas kosttillskotten smakar fräscht, och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar