söndag 20 november 2011

Madde teamcoach i stan!

"Håll i hatten" Madde teamcoach i stan!;) Det betyder hård "träning för hela slanten!" Det betyder "Yeyyyy!" Det betyder "no bullshit"! Madde i St.H- stan betyder träning och coaching så det ryker för oss Team Pure Fitness- Stockholmare!
Vi tränade armar, mage och rygg World Class Nybroplan. Fokuserade på teknik och andningsrytm i relation till styrkträningen. Maddes PT-pass känns alltid roliga och intressanta då de brukar innehålla för mig nya övningar, utmanar mina ”svaga länk”, samt har en komposition av övningar och mix av verktyg som ger mig variation och lite nyheter, vilket jag gillar:) Några övningar utfördes med kettlebells, andra med hantlar och sen använde vi multi-cross stativet och medicinboll. 
Efter träningen fick jag såvitt hälsa på teamkompis Emelie och hennes sambo som var redo för posseringsträning med teamcoachen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar