torsdag 24 november 2011

Dimmigt...

Igår hang inte hjärnan helt med i baletten, den vaknade liksom inte riktig till!
Först gick jag rakt in i en dörr här hemma så blodet sprutade, blev rädd för att jag hade bruckit näsan... sen tok jag tunnelbanan i fel riktning och en gång höll inte utan två gånger "same thing"... idag känns det lite ont i näsbenet fast det inte är någon fara... "det sitter nog mäst i hjärnan... ".
Nu är det dags med  morgonpromenad! Fast först njuta härligt nybryggat omgiven av morgonmörkret och i ljusskenet av värmljus-lyktan i älskade köket:)

2 kommentarer:

  1. Man har sina dagar då ingenting stämmer. Hoppas det ordnar upp sig under dagen...

    SvaraRadera
  2. Johanna;
    Ja... tur jag har självironi och kan skratta;) Jag förstår verkligen inte hur jag kunde kliva på fel tunellbakan T-V-Å gångar... jag var jus äker på att det var rätt bana andre gången... "klia mig i huvudet..." jag var säker på det... så då känns det så förvånande att sitta och kolla att jag hamnar på fel hållplats ... I-G-E-N... som att "någon" spolat tillbaks tiden eller som att jag tänker mig tillbaks... konstigt!

    SvaraRadera