lördag 11 februari 2012

Mysigaste dagen i världen!

Åååh... mysigaste, skönaste dagen är här... igen! Fina oanvända lördag. Älskade lördag. Den rosa dagen. Den fria dagen. Frihet till att göra det som det annars inte riktigt finns platts med i veckan. Tvätten rullar igång på sin sista tvätt. Jag njuter morgonkaffet i ljusskemret från ett värmljus i mitt älskade kök. Tittar ut i vackra trädgården tapetserat med ett tunt snötäcke och ett halvmörkt morgonljus. Njuter att bara vara jag, innanifrån hjärtat och ut i tårna, låta tankarna få vandra fritt. Känner mig tillfräds, lycklig och fri inom mig. Idag är jag helt ledig. Fast jag har alltid energigivande småprojekt på gång och ideer som behöver förvärkligas;) sån är jag!

6 kommentarer:

  1. Fint skrivet, som vanligt!!

    SvaraRadera
  2. Ja du skriver väldigt fint! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt det låter, hoppas din lördag blev underbar och att även söndagen blir det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varit en riktigt god helg. Fast imorse var det trist!
      Hoppas du också haft en god helg trots jobb och annat!:)

      Radera