måndag 6 februari 2012

Circulationsmorgon & ryggkväll

Morgonjogg och löpning, varav 15 minuter lugnt och 15 minuter 30 sekunders intervaller i ett något högre tempo... lagom snabbt (om det nu finns något som heter så...;) Sen några snabba stabiliseringsövningar för rygg.
Kvällspasset fokuserades på att använda de tyngsta viktena jag kunde hantera i övningarna för rygg och biceps. Mycket drop-set och mycket pump i musklerna!
Blev ett jäkl*gt meckande med att prova sig fram och sätta ihop en "hemmagjord" hjälp-konstruktionen till chins`n. Men efter att provat lite olika kombinationer av träningsverktyg placerad över varandra och fram och tillbaka så hittades ett gammalt stativ som kunde göra nyttan:) Äntligen kunde jag göra mina chins! Det blev lite vinglit! Det såg lite "bob-bob" ut där i spegelbilden (kunde jag observera). Fast nu vet jag hur jag ska improvisera ihop träningsredskapen så det kommer gå smidigare nästa gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar