tisdag 14 februari 2012

Livsstilshyllest

ÄLSKAR! Jag älskar mina fokuserade fast allsidiga träningsprogram. Älskar den allsidiga kosten som ger variation! Variation, ett för mig stort "paraplybehov" och en motiverande vägvisare. Tack teamcoach Madde
NÖJD! Jag mår toppen av min kost. Bor i en hel kropp och har kul i träningen med drag-övningar, jippi-chins och i ett mångsidigt bad av styrkövningar.  
Känslan av och medvetandet om att kunna utföra alla övningar gör mig sprattlande GLAD, så lycklig, så fylld med energi att det stundvis känns som att hela jag inngår i "en positiv-energiexplotion"! Det känns som kärlek... som att vara kär; i träningsglädjan, i kroppen, i muskler, sporten. Kär i att vara kär i fitness som livsstil!

8 kommentarer:

  1. Kul att du trivs så bra, vad glad jag blir!! :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :):) Tack:) Jag önskar också dig en strålande dag:)

      Radera
  2. Åhh man blir så glad o läsa detta! Kul för dig :) Vilka grymma spiror du har !! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir:) Tack för dina fina ord:)

      Radera
  3. Härliga människa som sprider så mycket glädje!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämmen åh..... nu blir jag alldeles tagen. Det är du som är härlig!:)

      Radera
  4. Du ser så härligt stark ut!

    SvaraRadera