fredag 16 september 2011

Jag ser Ljuset!

... det är lyst nu... "Light & Bright!" För J-A-G har hittat axel-experter som läser bakom den luriga, retande smärtsymptom-reven och sökt rätt på mitt axelproblems källa! Åtgärdsinsatserna riktas enbart emot problemet, sen elimineras problemet!

Jag är extremt tacksam över att hittat fram till Idrottsdoktorn och Buddha House!
Efter insiktsfull idrottsläkar-utvärdering och exellent naprapat-behandling kommer fokus i fortsättningen vara att lära mig hur träna rätt för just min specifika axel!

Känner en upplyst motivation; laddad upp över öronen av positivism, denhär underbart övertygande frälsar-lika känslan som berättar att "nu är det är rätt". Som att bli upplyst av den kunnighet och energi som dessa duktiga människor utstrålar. 
Jag ser ljuset; hängiven, ärofullt står jag "här", stadigt framför min "väg"! 
Motiverad från hela min gestallt.

4 kommentarer:

  1. Åh va kul! Härliga känsla! Önskar dig all lycka till nu så du blir bra i axeln. Massor av kramar från mig.

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt :)
    Åh vilken härlig höst bild

    Ha en bra kväll

    Kram

    SvaraRadera