söndag 4 september 2011

Längtan


Hela jag längtar!
Hela tiden…

... och det känns som kärlekssorg;
Fysiska träningsupplevelsen…
Kommunicera med kroppen
Skärpan under träningspassresan…
Kognitiva klarsyntheten efter träningspasset…
Kropp och knopp är förenade…

Saknar att;
"Måla upp", designa rörelserna... koordinera kroppen...
Köra styrkövningar
Räkna intervaller
Spana in klockan; kolla min/km
Pressa runt benen i Cross`n
Svettas... känna hur svetten pipplar fram… ritar upp kroppens siluetter
Mata, mata, mata...
Ta i...
Ge ”hela ALLT`et”…

Min träning, älskade träning!

8 kommentarer:

  1. Snart får du träna igen, krya på dig massa tills dess...! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen det Går över snart!! Krya på dig massor!!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni:)
    Det går rätta vägen fast alldeles för långsamt tycker jag.

    SvaraRadera
  4. snart snart snart
    bara ha lite mer tålamod!
    kram!

    SvaraRadera
  5. Naaaw förstår att du längtar.... men snart så
    Styrkekram :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll! Krya på dig tjejen! Kram

    SvaraRadera
  7. Usch - stackare! Krya på dig och tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  8. Emma, Madde, Emelie, Petra E, Pernilla, Petra K;
    Tack snälla för alla goda omtankar, dessa värmer mig jättemycket:)

    Petra;
    :) Vad glad jag blir, tack för att du delar med dig av din känsla:)

    SvaraRadera