tisdag 10 april 2012

Burgerbacon-energi

Energiladdad upp och över öronen i gymmet idag. I slutet av passet brukar jag känna att energin inte är ett konstant värde, fast idag hände något väldigt ovanligt då energin kändes mest som ett konstant värde. Jag travade från maskin till nästa och kände mig väldigt förvånad; båda häftig och skrattretande! Energin satt "boms" i kroppen under hela passet... och även efter passet. Jag var inte helt uthungrad såsom jag brukar känna mig efter ett styrkpass. Jag är tvärsäker på att äran för denna energin kan ges till århundradets bästa hamburgertallerken som jag tryckte i mig på O`learys igår! Jag är ingen hamburger-fan alls, men denhär var extremt god och hela kalaset hamnade såsmåningom i min mage:) Antalet hamburgers jag äter på ett år kan  räknas på en hand, igår var en av dessa gångar och tydligen fylls kroppen med extremt mycket energi som kan användas i gymmet ett dygn senare:)!

Dagens verk i gymmet blev 6 km på roddmaskinen och ett ryggpass bestående av breda latsdrag, smala latsdrag, sittande bred rodd, sittande smal rodd, marklyft, pushdown och dips.

2 kommentarer:

  1. O'learys knows their shit so to speak! haha! mums!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var bara såååå otroooligt gott; nom-nooom... ha-ha:)

    SvaraRadera