lördag 10 mars 2012

Teamkväll

Teamet, snyggingar i PURE!

























Teamtema ikväll. Först city-promenad och fika med spralliga, roliga, fina  Emma S. Sen mötte vi upp delar av vårt grymma team för att äta brakmiddag, vilket betyder att trycka i oss det som går som om det inte skulle komma någon morgondag!
Delar av teamet har idag haft profilbild-fotning med duktiga fotografen Binniam Eskender. Ska bli spännande att se allas härliga foton! Det verkade som att kreativiteten i  flödade trotts kyla och pissur vind och att mottot enligt Thomas var; "Allt för konsten!" Ha-ha... fantastiskt härligt sagt, ord värd att komma ihåg för alltid! Själv planerade jag inte in mig för fotografering av profilbild just denhär gången.
Mottog "teamkläder" från Dcore: tre stycken linnen Bodyfit singlet som har perfekt form för min överkropp och sitter som ett smäck, och en yberskön hood Performance Polyshell Hoodjacket som är otroligt mjuk precis som en nallebjörn! Älskade hooden från första hudkontakt!

4 kommentarer:

  1. jag älskar också den där tröjan, vill bo i min!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Precis, jag bosatte mig i den med start från igår;):)

      Radera
  2. Kul att få träffa dig igår :)

    SvaraRadera